lørdag 10. april 2010

To nye julekort.

Til alle dere som er lei av jula nå som våren endelig er her: Jeg lover, det kommer vår og sommer i denne bloggen også:)

Meeeen i dag er det to julekort.

På det første har jeg brukt et av mine favorittstempler fra Motivet, og jeg har fargelagt med Copics.
Julestrømpene har jeg klippet ut fra et mønsterark. Hengslene er QK, hjørnene er CB, og kristorn bladene er en MS-punch.



På dette kortet har jeg brukt et motiv fra Inkadinkado, som jeg en gang i tiden bare MÅTTTTTE ha, og som jeg aldri har brukt....*flau*
Også her har jeg fargelagt med Copics.
Sangteksten er fra NSS.


8 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kjempe flotte julekort i herlige farger!
Nydelig stempel på det første...så fint med de to julestrømpene i høyre hjørne.

Kort nr. to...Endelig tatt i bruk det fine stempelet da..hihi. Lekkert med blonden rundt.

Jeg får lyst til å lage julekort selv, når jeg ser alle de fine du lager:-)
Klem Laila.

Anonym sa...

Så fine det var. Skikkelig lekre. Hold nesten på å si god jul...he-he.. :)

Jorunn sa...

Nydelige julekort. Skjønner godt at du bare måtte ha det stempelet. Imponerende at du holder på med julekort nå som våren kommer for fullt...

Klem Jorunn

-Sanna- sa...

Disse var herlige. Du er en mester på julekort og fargelegging.
Klem fra Sanna.

Anne Bente sa...

wawwwwww så smukke.

Karin sa...

Herlige julekort Marianne! Imponerende at du tar deg tid til julekort nå i travleste konfirmasjonstiden, men smart (",) Da er du ute i god tid!
Hilsen fra Karin

Wenche sa...

Helt nydelige julekort!! At stempelet på kort nr 2 har forblitt ubrukt??? Det var jo bare helt fantastisk det motivet og lekkert fargelagt. Det må du bruke mer....fikk jo lyst på et slikt selv jeg..hehe.

Ha en suuuperfin søndag - det er VÅR!!

Vårklemmer fra Wenche :0)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

o hoi! den engelen var jo bare heeeeeeelt nydelig!
lekkert med blondekanten også
klem