tirsdag 11. mai 2010

Hurra for 7 åringen min.

Den "lille" gutten min blir 7 år i dag, og selvfølgelig må han få et kort av mamma`n sin. Men enkelt er det ikke! Her nytter det ikke med søte små Magnoliaer, eller vakre Sarah Kay motiver!!! Han er jo tøffere enn som så denne gutten min:)
Dinosaurer er det helt store om dagen, så hva gjør man? Jo men bretter en dinosaur selvfølgelig.
Jeg kan nok trygt si at dette ikke er det vakreste kortet jeg har laget, hihi, men jeg føler meg ganske trygg på at det faller i smak hos mottageren!

"Cute card thursday" har en utfordring denne uka "Boyz to Men", så jeg hiver meg med der med kortet mitt:)








8 kommentarer:

-Sanna- sa...

Hva du ikke kan, Marianne....? Til og med origami....
Veldig stilig dinosaur.
Jeg synes det kortet er noe av det tøffeste jeg har sett på lenge.
Hvilken guttepjokk på 7, vil ikke bli begeistret for det...?

Unni sa...

Gratulerer med sønnen din:) Jeg har også en sønn som fyller året idag (16 år) Artig kort:)
Unni

Ane sa...

Gratulerer med 7 åring i hus!
så kult kort!! :D

eba sa...

Dette var da et skikkelig tøft kort!! Artig å se noe som er "helt annerledes" :) Gratulerer med dagen til gutten din da!! :)

Therese sa...

Fy søren, tenk å kunne brette sånn da. Du er bare så vanvittig flink. Dette ble så stilig, dette tror jeg absolutt faller i smak hos en 7-åring. :)

Annie sa...

fabulous card, I love the paper dinosaur! thanks for joining in with us at CCT this week.
hugs, annie x

Hege sa...

Herrejemini så stilig!!! Synes kortet var KNALLTØFT jeg! Hva du får til med bretting, Marianne!! Imponerende!

Gratulerer med 7-åringen- regner med han ble veldig fornøyd!

Klem Hege

Helle sa...

Heisann
Noe sååå tøft!
-Helle-