lørdag 26. juni 2010

En liten hilsen.

Nytt Hanglar kort, med min nye brettefavoritt:)







12 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort, Marianne! Lekre farger, søtt fargelagt motiv og flott med blomstene til:-) Må prøve denne brette teknikken en dag jeg også...er litt hekta på tri-shutter her:-) Lagde faktisk 5 stk i går! Koste meg masse!!

Ha en fin og kreativ kveld!
Klem Laila.

-Sanna- sa...

Å så skjønt...

Kleeblatt sa...

Wow, what for a beautiful card. I love it.

Hugs
Monika

Unknown sa...

What a sweetie! I like the way you make the card (model)
Greetings Ageeth

Bodil sa...

Nydelig kort, så flott det er brettet. Søtt stempel :)
Ha en fin kveld, klem :)

Wenche sa...

Dette vat helt nydelig, Marianne!! Så flott variant av trappekort! Nydelig fargelegging og hÄnglarjenta er bare helt nyyydelig. Jeg er blitt så hekta på hÄnglar stemplene :) De blomstene var bare så lekre og de var prikken over i'en. Må prøve denne brettevarianten...fortere enn du tror hehe :)

Ha en superfin sommerhelg.

Go'klem fra Wenche :0)

Riet sa...

So beautiful card Marianne,i love the image and the colours.

Hugs Riet.xx

Nancy sa...

Såååå koselig, så vakkert, Marianne:O) Fantastisk flott fargelagt den søte jenta der. Liker den brettingen, må titte litt mer på den;O)
Flotte ark og farger.
Klemmer fra Nancy;O)

Knerten sa...

Utrolig flott fargelegging på et nydelig brettekort ! Liker godt denne teknikken :-) Fascinerende flott farge du har valgt på kjolen :-)

Therese sa...

Kjempefint kort!
Finner masse inspirasjon her hos deg!
Vet du om det ligger noen tutorial på denne bretteteknikken noe sted?
Har ikke sett den andre steder enn her hos deg! :)

Hilsen Therese

Marianne sa...

For et herlig kort! Nydelige detaljer og flotte farger.
Og så må jeg jo innrømme at jeg blir litt stolt når jeg ser du har brukt malen jeg lagde! He he.
Ha en super dag!
♥ Marianne

Maya sa...

Åhhhhh vakkert, vakkert vennen!!
Nyydelig malt liten hÄngel frøken og vakkert laget kort!!
Har scrolla meg gjennom to sider, fordi jeg visste att det var masse herlig inspirasjon å hente og fordi jeg skulle se nyydelige hÄnglar kort :)
Go`klem fra Maya