lørdag 28. august 2010

En ny bretteteknikk:)

De fleste vet vel at jeg elsker forskjellige bretteteknikker, og jeg har funnet en ny (ja, for meg altså) og fantastisk blogg, og en fantastisk nybretteteknikk designet av Tesa
Dette måtte jeg jo prøve med en eneste gang, og hos meg ble det et julekort, med et av de nydelige julestemplene fra Motivet.

Hele kortet er brettet av et tosidig mønsterark. Fronten får tilbakebrettede hjørner, og tagen er det som holder kortet sammen. Vil du se hvordan dette gjøres, så er det bare å ta turen inn til Tesa, hun har laget en flott tutorial:)











15 kommentarer:

Wenche sa...

Så lekkert det ble Marianne!!! Artig å brette denne :0)
Ha en fin fin helg!
Klemmer fra Wenche :0)

Bente sa...

Herlig kort, både bretteteknikk og de flotte fargene og detaljene!!
Ha en fin lørdag!
Klem, Bente

Guri sa...

Dette var stilig bretteteknikk. Takk for inspirajon :)

Anne sa...

For en flott bretteteknikk, og et utroolig nydelig resultat. Herlig motiv. :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Et nydelig kort du har laget!!
Flott motiv og lekkre farger (som du alltid har på kortene dine)
Den bretteteknikken var grådig fin.
Takk for all inspirasjon ;0)

Pinklady 68 sa...

Så stilig bretteteknikk Marianne:-)
Et nydelig julekort!
Herlige farger, motiv og mønster ark!

Ha en fin lørdag!
Klem Laila.

Nancy sa...

Skikkelig lekkert, Marianne:O)
Klem

Bodil sa...

Nydelig :)
Ha en fin helg :)

Maya sa...

Det ble kjempe fint, må prøve å lage et sånn kort:)

Therese sa...

Denne bretteteknikken så jeg inne hos Tesa tidligere her, og den står høyt på ''må-prøves''lista mi :)

Nydelig kort!

Unknown sa...

Wauw BEAUTIFUL and so original.
Regards from Ageeth

Therese sa...

Nydelig. Helt herlig motiv. :)

Ingun sa...

Nydelig, kjempesøtt motiv.
Elsker bretteteknikker eg også.
Ha ein fin søndag.

Tesa/Therese sa...

Flott kort! Kul att du gillade min vikningen.
Härligt att läsa alla kommentarer ang bretteteknikken:)
Klem Tesa

Debbie sa...

Your work is absolutely beautiful. I just added you to my inspiration list so that I can always see your beautiful works of art. Thanks for the inspiration