søndag 17. oktober 2010

Skisse hos Sketchy Colors, og mer Maja Design.

Selv om jeg nå sitter og storkoser meg på Skitreff, er vi allikevel klar med en ny utfordring hos
Sketchy Colors. Denne gangen er det Maya som har laget en flott skisse til oss. Tickled Pink Stamps er vår sponsor i hele oktober, så her kan det virkelig lønne seg å delta med et kort eller to:)

Til mitt DT-kort har jeg brukt de nye aldeles nydelige Maya Design papirene. Motivene er også en del av papirserien. Teksten er fra Inkido.


Det er visst Maja Design helg her i bloggen min:) Vi har en ny runde med disse flotte julepapirene hos StampARTic i dag:)
Her har jeg laget et telyskort med Maja-papirer, og motiv fra LOTV.




4 kommentarer:

Åse-May sa...

LEKKERT.....LEKKERT

Северное сияние sa...

У Вас очень красивые работы! Молодец!!!

Connie sa...

Håper du har kost deg på treff i helgen, og at du har fått laget mye fint :-)

Skissekortet ditt, og ikke minst telys kortet ditt var super lekre!!

Riet sa...

So beautiful Marianne.

Hugs Riet.x