torsdag 25. november 2010

Telyskort til jul

Tre telyskort fra meg i dag:)










8 kommentarer:

Aina sa...

Wow, så nydelige! Så koselig å få en sånn i gave da :)
Lysene dine under her var også helt fantastisk flotte.
Men hvordan er det når en brenner disse? Vi laget noen hvor vi brukte serviettmotiv og smeltet inn i lyset, men papiret tok fort fyr når lyset brant. Ble litt skremt. Har hørt at det er en spesiell decoupage-lakk til lys.

Thea sa...

Very beautiful Marianne!
Hugs
Thea

Riet sa...

So wonderful Marianne,I love the images and your papers.

Hugs Riet.x

Pernilla sa...

Nydelige telyskort du har laga og jeg elsker de lysene dine i forrige innlegg. Jeg har enda ikke prøvd denne teknikken men hade lyst igår. Problemet var at jeg ikke fant silkepappiret jeg kjøpt, hvor i hele verden er det tatt veien?
Ha en fortsatt fin kveld!

Pernilla

Bondemor sa...

Sier som de andre: Nyyyydelige var de!!!! Har du noen mal til disse? Kjempefine venninnegaver!!!

❤ Kaia sa...

Wow, disse var lekre, og lysene i innlegget under her...WOW....de var jo bare superflotte..
Kreativiteten bare flommer over ser jeg...
Klem fra Kaia

Petra/Paradise sa...

ojojoj vad du legat i!!
Superduperfina ljuskort!!!
Du är helt enastående duktig! :D

Såg din tutorial inne hos StampARTic. Så härliga kort du gjort!
TAck för beskrivningen på hur man viker dem!!!

Stor kram och trevlig helg!!

//Petra

Kirsti sa...

Hei. Tosi kauniita!