onsdag 26. januar 2011

DT-Inkido. Gaveeske og kjolekort.

Jeg har laget litt med Inkidos produkter igjen, og først ut er en gaveeske. Denne esken er brettet av et stykke kartong, og har du lyst til å prøve deg, så finner du malen her.
Papirene jeg har brukt er fra Inkidos kolleksjoner "Cartas" og "Apple". Tekststempel og pynt er også fra Inkido.







Så har jeg laget et nytt kjolekort. Mal og beskrivelse til dette kortet har jeg lagt ut tidligere, og du finner det her. Papirene på dette kortet er fra Inkidos kolleksjoner "Autumn Warderobe" og "Tuva", og roser bling og bånd er også fra Inkido. Teksten har jeg skrevet og printet ut, for å få den til å passe i sølvrammen fra
"Kort & Godt". Swirlene jeg har brukt er en dies fra "Marianne Design".



  
Inni kortet har jeg laget et skrivefelt, og en plengelomme.


9 kommentarer:

Meretekj sa...

For noen flotte kreasjoner!
Du er bare så flink.
Boksen var nydelig pynta, og brettinga var stilig.
Kjolekortet var også nydelig og fint pynta.
klem

assari sa...

This is so lovely blog! Greetings form Finland :)

Anne Bente sa...

wawwww for nogle smukke ting fra dig igen Marianne

klemmm

Debbie sa...

This is way a over the top Gorgeous box!!!! thanks so much for the links

Hugs
Debbie

Therese sa...

Lekker boks..stilig variant. Lekre papirer og pynt. Og kjolekortet er virkelig flott, passer helt perfekt til en konfirmant. Klem :)

Bente Årstad sa...

Nydelige eske og kort fra dg igjen. Det kjolekortet var bare herlig. Takk for at du deler:)
Klem bente

Anonym sa...

Enda en lekker kjole fra deg :)
Og esken, I LOVE IT!! Nydelig, bretteteknikker er bare så fantastisk :)
Nydelig valg av papirer og dekor:)
Klem Lill

Grethebella sa...

Nydelig kjole igjen.
Har skikkelig dreisen på disse du.
Vil gjerne se en på "ånkli" når vi sees neste gang :)
Klem Grethe

Pinklady 68 sa...

To lekre prosjekter igjen Marianne!!
Nydelig layout og utrolig flott!!

Ha en fin og kreativ uke videre:-)
Klem Laila.