onsdag 19. januar 2011

Et kjolekort.

Sizzix har en nydelig dies til et kjolekort/eske, men en dies til 600 kroner er ikke noe for meg, så jeg har tegnet min egen mal, og laget et kjolekort på min måte:)
Bunnen har jeg brettet som en spiss, så kortet kan stå, men også brettes flatt så det går ann å sende.
Jeg fortsetter å bruke Maja-papirer jeg:) Disse er fra en tidligere kolleksjon.
Tekstene jeg har brukt er fra Stempelglede.

Da jeg laget dette kortet poppet det en ny ide opp i hodet mitt, den får dere se i morgen, hihi:)






20 kommentarer:

Yvonne sa...

Så nydelig dette kjolekortet ble! Tipper vi får se lifter av denne etterhvert :) Og hvem kan vel slutte å bruke Maja-papir, de er jo bare verdens skjønneste!
Ha en flott dag!
Klem

-Sanna- sa...

Du er jammen lur.
Jeg også synes det er mye penger for disse diesene. Mange av dem blir lite brukt etter en stund. Men når en er så flink som du er, er det ingen sak.

line sa...

Dette ble kjempeflott - skal huske den ideen når jeg skal lage kjolekort neste gang - takk for tipset :)

Knerten sa...

Så morsomt, dette ble veldig flott, Marianne ! (Jeg fikk også en ide når jeg så dette kortet, har en mistanke om hva vi får se i morgen - venter i spenning !)
Nydelig papir, forresten. Ha en fin dag :-)

Lambi sa...

Wow, laget denne selv etter egen idé faktisk! Så utrolig flink du er!! :) Men skjønner jo at en dies til 600 kr er for mye da...det er keg faktisk helt enig i!!! :) Nydelig ark og lekkert pyntet er kjolen også! :) Ha en fin dag! Klem

Debbie sa...

Beautiful.. .

Unknown sa...

Kjempe nydelig og smart gjort. Må vel si meg enig med at det er dyrt å kjøpe alle disse diesene. Å det er jo så artig å prøve å få det til selv. :) Takk igjen for inspirasjon og tips!
Klem

Maria sa...

Et nydeligt og lekkert kort! Du er så flink og kreativ.

Bodil sa...

Så nydelig kjolekort. Du er kjempeflink til å lage dine egne maler.
klem :)

Margrethe sa...

Så fantastisk flott kjolekort!!
Nydelig papir og lekkert pyntet.
Du er så fantastisk kreativ å en stor inspirasjonskilde.
Ha en flott dag!
Klæm

Grethebella sa...

Du asså... Så utrolig smart og så flott. Maja ark kan man jo aldri gå lei av. Nydelig kjole!

Tusen takk for en veldig hyggelig kveld igår. Det blir mye latter og moro hver gang. Koser meg glugg ihjel!
Sees om ikke så lenge.
Klemmer fra Grethe

Marita sa...

Så nydelig fasong det var på den kjolen da!! :)

Camilla sa...

Weeeeee så fantastisk! :) Du er super med disse brettegreiene, Marianne! Låner gjerne denne ideen alstå:)

Cathrines-creative sa...

Utrolig lekkert kort:-)

Lillians Blogg sa...

Herlig kort Marianne, er det lov å være "apekatt" eller? Smart å lage det sjøl, da kan du jo bruke de 600 på Maja - papir i stedet for.....he, he...

Du er en sann kunstner du. YES!!

Klem

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Utrolig stilig kort!!
Du er kjempeflink :) Er alltid spennende å se hva du har laget ;))
Klem, Jannicke

Therese sa...

Trenger ikke noe dies til 600 kr du, når du kan lage så fin mal på egenhånd.;)
Kjemepfint kort og ypperlig til en "jentekonfirmant". Flinka! Klem .)

Torill sa...

Du får laget de lekreste ting.Kjempenydelig kjolekort med delikate,vårlige farger.

Hilsen Torill

Bente Årstad sa...

Stilig og du er jammen kreativ:)

Ellis sa...

Vilket underbart kort och så snygg klänning! =)
Kram Elenor