mandag 24. januar 2011

LOTV-skisse.

Utfordringen hos "Lili of the Vally challenge blog" denne uka er en flott skisse, og jeg fikk lyst til å prøve meg. Dette motivet har jeg hatt lyst på lenge, og her om dagen fant jeg det i postkassa sammen med de nye herlige stemplene fra LOTV:) Av papirer har jeg nok en gang brukt rester, rester og rester. Ahhh, så god samvittighet en får av sånt, hihi.
Teksten er fra "Kort & Godt", og blomstene er dies fra "Magnolia". De nydelige perleswirlene har jeg fått av snille Jannhild, tuuusen takk vennen!!!
Motivet er som alltid fargelagt med Copics.



15 kommentarer:

Louise sa...

Åh...vad vackert det här är Marianne! :D
Underbart, jag älskar nyansen och hur kan det komma sig att jag helt har missat den här underbara stämpeln? :o Vilken skam! Den skall genast klickas hem ;)
Fantastiska dekos!
Kram

Annacarin sa...

Så otroligt skirt och vackert! Älskar lotv, har köpt på mig några stämplar och tänker absolut göra kort av dem! Får så god inspiration av så här fantastiska kort.... Tack!
Ha det gott, Annacarin

Meretekj sa...

Dette kortet var nydelig!
Sarte fine farger, motivet og dekoreringen var super!

Lambi sa...

Så nydelig kort i duse farger Marianne! Kjempe søtt stempel motiv og de blomstene fra magnolia diesen er kjempe søte! Klem

Anonym sa...

This is a stunning card Marianne. Beautiful colours, gorgeous flowers, and embellishment. Stunning image. I love it.

Hugs Jannie

Hanne sa...

Nyyyydelig kort Marianne!

Lisbeths kort og scrap sa...

Så vakkert dette kortet var! Sart og deilig i fargene og ordentlig søtt motiv, som du har farget helt lekkert.
Klem fra Lisbeth

Torill sa...

Lekkert kort med et kjempesøtt motiv og søt tekst som passet godt til!
Torill

Manuela sa...

This card is stunning, I love it! Sweet image and beautiful colours.
Hugs, Manuela

Line A sa...

Nydelig!
Har også sett litt på dette motivet, og flere andre derfra.. kanskje jeg må ta en liten bestilling.. :p

Lill Anita sa...

Så nyderlig dette korte hva .
Likte det flotte motivet jeg også...
Jeg har en gave som ligger i bloggen min.
Ha en fin tirsdag.
Klem

Pinklady 68 sa...

Nyydelig kort Marianne!! Ikke noe problem å bruke rester...når du har så mye fine ark:-) Veldig søtt dette LoTv motivet!

Ha en fin dag! Klem Laila.

Louise sa...

Beautiful card, the image is so sweet and the paper and flowers so delicate and matches all perfectly
Louise

Wenche sa...

Sååå vakkert, Marianne!!! Nydelige farger og et utrolig søtt motiv ;) Lekkert, lekkert!!
Btw.............................................................................jeg tar utfordringen jeg ;D
Kommer snart....kanskje i morgen, onsdag. Og når du minst venter det får du en utfordring av meg, hihi!!
Ha en fortsatt kreativ uke ;)
Go'klemmer, Wenche :0)

Marcea sa...

Oh my word, this is just so very pretty. You have created a stunning card hun. Thankyou so very much for joining us this week on LOTV
-x-