tirsdag 4. januar 2011

LOTV-utfordring

"Lili of the Vally" vil nok være en stor favoritt hos meg gjennom det nye året også. Jeg er helt forelsket i disse nydelige motivene. Med dette kortet deltar jeg i LOTV`s utfordring, "New Beginnings". Motivet her er nytt for meg, og den store punchen jeg har brukt er også ny. Den ble jeg fort veldig glad i:)
Siden jeg er allergisk mot symaskiner, men synes søm på kort er sååå lekkert, så har jeg omsider tatt frem nål og tråd, og sydd for hånd. Phuuu, det tok lenger tid enn jeg trodde altså, men det var gøy også, og ga mersmak, så nål og tråd ligger lett tilgjengelig for nye prosjekter.
 Det herlige motivet har jeg fargelagt med Copics, og papirene jeg har brukt er fra Magnolia, og noe annet som jeg har hatt liggende alt for lenge til å huske navnet på:)



10 kommentarer:

Unknown sa...

Hi Marianne, Happy New Year to you and your family! Your card is as nice as ever! Great colours and paper.
Hugs Ageeth x

Maria sa...

Nydeligt kort!

Knerten sa...

Håndsydd, du; imponerende, Marianne. Kortet ditt er nydelig, flotte papirer, og ikke minst herlig motiv :-)

Pinklady 68 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort, Marianne!! Super søtt motiv fra LoTv og lekre farger!
Kjempefin punch også:-)
Var på Bikuben idag..ble en ny sommerfugl punch på meg..pluss pluss:-)
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Anne H. sa...

Så nydelig kort du har laget, Marianne!
Nydelig malt motiv, fine farger og det blir så flott når du legger lag på lag og distresser kantene!
Ønsker deg et godt nytt år!
Anne

Grethebella sa...

Åh så nydelig. Og så skjønt nytt stempel du har fått deg. Elsker fargene du har brukt!

Nå skal jeg bare komme over årsopgjøret også er det kortlaging på tapetet. Gleder meg til å komme i gang. Har en liten plan klar.
Sees kanskje til uke?
Stor klem fra Grethe

Papirskreppa sa...

Du er så flink til dette, MArianne :) Nydelige farger og vakkert motiv. Fargeleggingen er vakker. Du er en av de som jeg bare må beundre når det gjelder scrapping :)

Aina sa...

Så nydelig! Likte godt fargene og detaljene på dette kortet, og selvfølgelig motivet! :)

Katarina sa...

Wow! What a stunning card! Thank you for playing along with us at the LOTV challenge!