lørdag 15. januar 2011

Maja Design hos StampARTic

De fleste har vel fått med seg Maja Designs nye papirkolleksjon, og de vakre papirene ligger nok øverst på mange scrappebord i disse dager. Vi har nok en gang vært såååå heldige hos StampARTic å bli sponset av generøse Maja Design, med en hel kolleksjon hver. Jeg innrømmer gjerne at jeg mistet pusten da jeg bladde meg gjennom bunken med papirer, det ene vakrere enn det andre, og jeg hadde mest lyst til bare å ramme dem inn og henge dem opp på veggen, kunstverk som de er! Og for å klare å klippe i dem, måtte jeg først ut å kjøpe en hel kolleksjon til, så jeg hadde en ekstra på lur, hihi.
Dere har sikkert skjønt at jeg har kost meg veldig med å kreere med disse papirene, og det samme gjelder alle de andre jentene hos StampARTic. Vi har en to dagers artikkel hos StampARTic i dag og i morgen, hvor vi viser mange kort og andre prosjekter laget av den siste kolleksjonen til Maja Design.

Her kommer mine tre første kort til artikkelen.













20 kommentarer:

Knerten sa...

Å, så nydelig, Marianne :-)
Det første lilla minnet meg veldig om England, kan det være den søte tekannen ? Nydelig pyntet med silkebånd og blondene.
Kjempenydelig motiv på det andre, som er så herlig med alle smårutene.
Lekkert det siste vintagekortet også, med motivet og nydelig mønsterpapir.
Ha en flott dag, Marianne !

Anonym sa...

Det er bare så nydelig Marianne,de arkene digger jeg! Din blogg er en kjempeinspirasjon for meg!!!tusen takk for at du deler med deg!!!!!!

Bente sa...

Så nydelige kort alle tre - må prøve sånn innramming - det blir så stilig effekt :)
Maja Design er vel bare den all time favoritt her i huset :)

Ha en fin lørdag!

Klemmer fra Bente

Marianne Reijgersberg sa...

Wow Marianne,
What a beautiful cards you make again. I love your layouts, they are so stylefull and perfectly combined. You are such an inspiration for me.
Thanks Marianne

pasjemari sa...

Toje karki są cudowne-słodkie jak cukierki!!!

Aina sa...

Åååååå, så nydelige kort du har laget! *stum* :)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt underbara kort med maja designs nya papper! (jag har oxå svårt att börja använda dessa ;-)
Kram

Pysselfröken sa...

Vilka otroligt vackra kort! Jag älskar Maja design... Mitt favoritkort är det första. Ha en mysig lördag!
Kram

Therese sa...

Så nydelige kort....sukk...sååå fine ark da. :)

Torill sa...

Nydelige kort med fantastisk flotte pyntepapir fra Maja design!

Audhild sa...

Så fine kort du har laget. Er enig med at de nye Maja Design papirene er lekre.

Pia sa...

wow Marianne så fantastisk lækre kort fyldt med skønne detaljer og nydelige farver. Ha' en god weekend
knus Pia

Grethebella sa...

Vakre Maja ark. Kan tenke meg at du koser deg med disse arkene Marianne. Du har jo stjerner og hjerter i øyenene når du bruker Maja :)
Flotte kort du har laget. Jeg er igang nå etter en lang pause. Og du inspirerer masse.
Stor klem fra Grethe

Bente Årstad sa...

Nydelig kort som alltid, er en fryd å følge bloggen din......
Masse inspirasjon å hente her og takk for at du deler........

❤ Kaia sa...

Fy fabian, så lekre de var..
Nydelige papirer, og MOTIVER. Og kortet under her, laget med restepapir var HELT NYDELIG!!!
Klem fra Kaia

Meretekj sa...

For noen nydelige kort du har laget med de lekreste Majapapir!
Ha ei fin helg!

Pinklady 68 sa...

Har du sett noe så lekkert!!! Du lager bare de lekreste kort Marianne!! Nydelig layout og flott satt sammen med vakre Maja ark:-)

Ha en fin søndag! Klem Laila.

Gry-Heidi sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :o)
Tre superlekre kort med herlige bretteteknikker !! Utrolig stilig med innrammingen!
I går var jeg på tredje innkjøpsrunde av Maja-arkene *fnis*, de er rålekre :)

Ha en fin søndag!

Klem, Gry-Heidi :)

Lilledesign sa...

Nydelige kort <.) elsker maya design:)

Wenche sa...

For et fantastisk kort. Jeg likte både utformingen og fargene veldig godt.