søndag 2. januar 2011

Post-it Staffeli.

I dag har jeg en ny Post-it variant å vise frem. Jeg har laget et staffeli-post-it-ett-eller-annet:)
Til Post-it blokken har jeg laget en liten eske, som også fungerer som støtte for staffeliet. "Kortet" har fått en liten rygg, så det hele ligger flatt når det er lukket igjen.
Vintagebildet har jeg funnet på nettet, og papirene jeg har brukt er fra "Ladybug and Friends".
Rammen er en MS punch, og så har jeg fått prøvd ut mine nye blomster dies fra Magnolia.
Denne var morsom å lage, så det kan fort bli en eller to til i samme stil:)




20 kommentarer:

Karina Bunkenborg sa...

Virkelig smukt som altid og rigtig smart med post it blokken.
vh Renne

Debbie sa...

What a fantastic post-it-note holder...So creative

Berit sa...

WOW!!!!
Denne er skikkelig fantastisk!
For en idé!!

Tusen takk - nå tror jeg jammen det skal bli fart på noen nyttårsgaver :P

Anonym sa...

Denne er helt genial :) For en flott gave å gi bort også !
Nydelig pyntet og flott oppsett :)

<3-lig Lill

Bente Årstad sa...

WOW, den var nydelige og en kjempeflott ide.........

Lille`s hule sa...

Utrolig flott og smart :)

Trine sa...

Du er bare helt genial.... hvor er det du tar alt fra? Ikke noe er umulig for deg:)
Dette kortet var bare helt rått:)

Godt nyttår til deg og dine!

Klemmmmmmm:)

RitaK sa...

God idè til en liten venninnegave eller noe. Som alltid lekkert laget!

Sigrund sa...

Storartet ide og nydelig laget. Denne må jeg prøve meg på.

Eva sa...

Underbart fina kort du gör. hittade din sida från en länk på Sarispyssliga sida.

Anonym sa...

Superfint, og for en smart idé.

Iren sa...

Aldeles vakker :o) Så lekre fargetoner, nydelig bilde og pynting :o) Og for en fantasi som ingen ende har ;)

Klem

Knerten sa...

Den var jo lekker også, og veldig hyggelig å ha stående fremme :-) Takk for tips, Marianne, og GODT NYTT ÅR !

Solveig sa...

Knallstilig!!!
Nydelige farger!

Ha ei flott uke!

Christina C. sa...

Uhhhhhhh.....sooooooo beautiful!!!!
Your project is magnificently creative. I love visiting your blog....so inspirational!

Teresa sa...

This is lovely so vintage,
Happy New Year,
Teresa x

HegeT sa...

Så utrolig flott denne var..!!..
Og for en superlur idè å lage post-it "bøker" på denne måten....
Skikkelig herme materialet..*kremt*....

nyttårsklem
HegeT

Marita sa...

Så genial den var! :) En sånn skulle man jo egentlig hatt på pulten på jobb, spesielt når man er avhengig av post-it ;)

Anonym sa...

Helt nydelig var dette!! Må bare prøve å kopiere denne - skal lage et kort til ei som fyller 80 om litt, tenker jeg prøver meg med en slik en...
Siden din er en fantastisk reise i kortverdenen, her er utrolig mye fint :-) Skjønner bare ikke hvor du får alle ideene fra :-)
Hilsen Lisbeth

Camilla sa...

Oj så morsom! Kjempefin:) Tenker man må prøve på en sånn etterhvert, fin gave:)