søndag 13. mars 2011

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Hos Sketchy Colors denne gangen har vi en nydelig fargekombinasjon å by på:
LILLA / GRÅ / HVIT
Jeg har nok en gang laget et "Pop up tag card", men denne gangen har jeg montert det på en vanlig 6" / 6" kort, så det blir mer plass til å skrive.
Motivet jeg har brukt er mitt favorittstempel fra LOTV, og jeg har fargelagt med Prisma Colors.
Tekstene jeg har brukt er fra Kort & Godt, og North Star Stamps.









Håper du har lyst til å være med på utfordringen vår denne uken.
Vi har en flott premie klar til en heldig vinner fra vår månedsponsor "Stitchy Bear Digital Stamps".



17 kommentarer:

Erica ♥ sa...

Super card and lovely colours. It's so wonderful that you can pull the card, great idea. Hugs Erica.

Judi sa...

Oh, how PRETTY! Love it!

Judi x

Mieke sa...

What a gorgeous card you made. Beautiful colours.

Have a nice day.

XX Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Jeanett sa...

Veldig flott kort, som alltid:) Så smart å lime pop up kortet på et 15x15 kort. Er jo koselig å kunne skrive litt på kortet også:)
Ønsker deg en flott søndag.
Klem

Angélique sa...

Wow, that's nice! I love the layout of your card.
Have a nice day.
Angelique

Grethebella sa...

Helt nydelig igjen!

Håper du har kost meg på messen. Gleder meg til å høre hvordan det var .
Ha en fin søndag Marianne.
Klem Grethe

Anonym sa...

Nydelig kort, så mange flotte ting å se her, liker så godt paperpiercing, men har ikke prøvd det enda.. har fått dilla på å tegne for tiden..
Klem Lill som også håper at du føler deg bedre idag.

Linda sa...

Så mange lekre og varierte kort du har. Ha ein fin dag. Klem ♥♥

❤ Kaia sa...

Nydelig kort igjen Marianne.
Diggger den bretteteknikken du har brukt....
Ha en super søndag.
Klem fra Kaia

Mea sa...

Fantastisk kort du har laget! :)

Ha en fin dag.

Vintage cards and more sa...

Ohw what a lovely card!Beautiful colors, and your other card was also stunning! Hugs Sonja

Anne sa...

Så nyydelig, fantastiske farger og veldig lekkert sammensatt og pyntet. :)
Klem, Anne.

CorianneDesign sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
T's Creations sa...

Nice card with beautiful colours. :) The text stamp used inside is from North Star Stamps. :)

Dianne sa...

This card is so gorgeous!! Is there a tutorial for it on your blog? I am still in awe with your creativity.

Hugs,
Dianne
Prewitt77@sbcglobal.net

Mea sa...

Hei igjen!

Har prøvd å finne en tutorial på dette nydelige kortet ditt men lykken har ikke stått meg bi.
Har du en tutorial du følger som jeg kunne fått linken til? :D

Ha en fin dag.

Mea sa...

Tusen takk! :) Blir spennende å prøve. :)

Ha en fin dag.