mandag 15. august 2011

StampARTic - Back to school

StampARTic har åpnet dørene igjen etter ferien!
Vi starter høsten (...huff, sensommer høres bedre ut...) med litt "Back to school" inspirasjon, så velkommen inn til StampARTic for en liten titt:)

Jeg har laget et kort til ei lita skolejente, og en matchende post it bok. Bildet har jeg lastet ned hos
"Imagenes Vintage", og jeg syns det passer så godt til skolestart. Papirene jeg har brukt er fra Maja Design, og teksten har jeg skrevet ut på PC-n.







9 kommentarer:

HARLEQUIN sa...

fantastic!

Unknown sa...

Beautiful, amazing work!

Riet sa...

So wonderful.

Hugs Riet.xx

Lenie Hempen sa...

Hoi Marianne

Wat een pracht van een kaart.
Echt super mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Anne Bente sa...

hvor er den dog bare flot

klemmmm

frubards pysselkök sa...

Såna super alster!!!

Kram / Kikki

Christina C. sa...

Marianne....this is amazing...love your gorgeous back to school set!!!!
I am always amazed by your creativity. This is absolutely spectacular.

Tonje sa...

fantastisk flott både kort og bok. kan jeg være så frekk å spørre hvor på bloggen du fant dette bildet. falt helt for det men finner det ikke. har bladd i bloggen i flere timer. så ligger det vel rett foran øynene på meg ;);)

Helga sa...

A wondful card for new schoolyear !
Hugs
Helga