torsdag 12. januar 2012

Bursdagskort - Sugar Nellie

Bare en dag igjen å vente...i morgen slipper Sugar Nellie en rykende fersk serie med nye stempler, "Puppy Love". Vi ferier med to dagres bloghop med mulighet for å vinne flotte premier. Klarer du ikke vente? Ta turen inn til Sugar Nellie for litt sneak peek.

Til kortet mitt i dag har jeg brukt et nydelig stempel fra Sugar Nellies kolleksjon "Country Cousins". Dette motivet heter "Daydream Cassie" og du finner det hos Funky Kits.
Jeg har testet noe nytt denne gangen. Jeg har fargelagt med Prisma Colors på hvitt papir UTEN å bruke tynner og tegnestubb. Det gikk fint det også, og det er alltid gøy å prøve noe nytt:)




11 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

This is so gorgeous Marianne. I just love these images here, as they looks so natural and you´re simply perfect to color them too. Soooo gorgeous.

Kaartenkraam sa...

Lovely card. I like the way the color of your flowers match the colors of the paper.

Hugs,
Ank

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ljuvligt kort, din färgläggning är enastående.
En riktig god forsättning på det nya året!
Kram Ann-Charlotte

Anonym sa...

Nydelig kort, motivet var lekkert, gleder meg til å se mer av henne på kortene dine:) Klem Kari-Mette

Christina C. sa...

I am simply in awe of your amazing coloring skills!!!!!! This is fabulous, amazing, phenomenal!!!!

Anne-Eddie sa...

Nyyydelig motiv og likeså kort!!
Du fargelegger så vakkert!
Klem fra Anne-Eddie :)

❤ Kaia sa...

Så nydelig Marianne..
For noen flotte farger på buksa... skriver du de opp, eller bare prøver du deg fram...???
Kos deg på treff !!!
Klem fra Kaia

Pysselbus sa...

Ljuvligt kort, Marianne!! Som vanligt klarar du allt med glans!

Lägg gärna med ditt kort i Scrappekammerets utmaning som är just Bursdag denna gång.

Kram
Linda

Petra sa...

Eine wunderschöne Karte und die Farben finde ich besonders toll.
LG Petra

Henrikke sa...

Hei Marianne ;-)

Nydlig kort du har laget.. :) Du, jeg leter etter et kort på bloggen din. Det var avlangt, i lilla farger og det var brukt Nellie Snellen sine hjørnedies på begge hjørnene til høyre. Vet du hvilken jeg snakker om?? Kunen tenke meg å lifte det, men finner det ikke igjen :)

Listaa sa...

Lekkre farger. Liker lilla veldig godt. nydelig fargelagt stempeltrykk. Klem