lørdag 11. februar 2012

En påske eske - Pion Design

Vi går mot lysere tider, og det er lov til å drømme litt om vår:) Jeg har laget et lite påskeprosjekt med de nye små Pion Design papirene Sagan om våren 6×6”.Jeg har brukt fire forskjellige minipapirer i rosa og grønt. Esken min har fått et ”tittelokk”. Det er egentlig satt sammen av to lokk, hvor det ytterste lokket har litt bredere kanter enn det innerste. Jeg har stanset ut et vindu og laget en ramme med to Spellbinderdies, og nedi lokket er et nydelig påskebilde fra Pions papir ”Bildark – Sagan om våren”. Jeg har pyntet med bånd, blomster, bladswirler, perler, og to små egg som jeg har klippet ut av litt restepapir.




De samme papirene går igjen inni esken, og jeg har pyntet bunnen med nok et koselig bilde fra ”Bildark – Sagan om våren”.

23 kommentarer:

Angelica sa...

Helt underbart vacker!!

Therese sa...

Åh, så fantastisk vakker! Du er såååå flink altså! :)

Anne sa...

For en nydelig påske-eske! Elsker fargene, de flotte bildene, og de søte eggene. :)

Klem, Anne.

Canonbury creations sa...

The most beautiful box I've seen anywhere Marianne! Hope it's going to be full of chocolate goodies:)
Val x

Pet73 sa...

This is gorgeous!

Debbie sa...

Stunning

Debbie

Sanne sa...

Så vacker!!

Kari sa...

Wow - den var helt nyydelig!

Eva-Lena sa...

Fantastiskt fin!

Dena sa...

STUNNING!!! OMG! This is sooo gorgeous!
Hugs, Dena

Danielle Champagne sa...

Wow... breath taking! just sooo beautiful!Spectacular. I love those beautiful images and the soft, rich colors of Pion papers. Fabulously put together. Hugs.

Christina C. sa...

OMG.....this is ENCHANTING, Marianne!
What a phenomenal gift box.....adore the luscious papers! Such a treasure!!!!

Elly sa...

Sooooo beautiful Marianne!!

Nena's Crafts sa...

Beautiful Marianne
Love it
Nena x

fanfan sa...

waouh, bravo ta boite est vraiment magnifique, une pure merveille,
amicalement, bises,

Riet sa...

So wonderful.

Hugs Riet.xx

Anne-Eddie sa...

Vakker eske med de kjempesøte papirene!! Like flott inni som utenpå!! God søndag!! Klem fra Anne-Eddie :)

❤ Kaia sa...

Vannvittig flott....
Nydelige farger....
Klem fra Kaia

Barb Hardeman sa...

Marianne this is just breathtaking! Your creative genius shines bright in all of your work and you are a master box maker! The gorgeous papers and beautiful trimmings are so stunningly applied here! I hope there will be a tutorial forthcoming on how to make that drop lid!
Hugs...Barb <><

Gro Tr sa...

En fantastisk eske! Jeg kjenner våren ved å se denne, og har veldig lyst til å prøve å lage en tilsvarende.

Artes de Nágela sa...

This is great work!
A good week!

Randi Th. sa...

Helt utrolig nydelig!
Ha en fin kveld!
-klem

Bea sa...

Denne boksen ble jeg så inspirert av at jeg måtteprøve meg på en lignende :o)
Du har så utrolig masse fint i bloggen din, og tusen takk for inspirasjonen

Klem fra Beate