torsdag 22. november 2012

En kalender - Play Time, Pion Design


For meg er det ingenting som gir mer inspirasjon enn en splitter ny Pion Design kolleksjon! Denne gangen er papirene fylt med lekne farger, motiver og detaljer, i beste Pion stil.

Mitt første prosjekt med Play Time er en kalender, en fin liten julegave:) Til kalenderen har jeg brukt de små 6*6" papirene Boys, Girls, Crayons, Rose frame, Cars og Flowers..........ja, jeg har visst vært innom alle 6*6" arkene til dette prosjektet:)
 De små papirdukkene har jeg klippet ut, og kledd på med utklipte klær. Dette bragte frem gode minner, jeg elsket papirdukker da jeg var liten. Sommerfugler og border er lekker pynt, og ellers har jeg brukt noen blomster og blader, to små knapper og et silkebånd til oppheng.









5 kommentarer:

Lillians Blogg sa...

Stilig Marianne :) Drar meg tilbake til barndommen og mine papirdukker som jeg har enda. KLEM

Anonym sa...

Lovely Marianne. These new papers from Pion are just gorgeous. Hugs Sheila.x

Mojca sa...

this is beautiful Marianne. hugs! mojca

Anne-Eddie sa...

Stilig kalender og disse papirene er jo knallsøte!!
Papirdokker var jeg en stor elsker av, har tatt vare på de.. Er vel antikke nå, de er fra 60 tallet...!
Klem fra Anne-Eddie :)

❤ Kaia sa...

Du er ikke lenge om det du Marianne.
Denne var kjempeflott :)

Klem fra Kaia