torsdag 21. februar 2013

Morsdagshjerte - Pion Design



Til morsdagen dekorerte jeg et stort hjerte i tre til mamma`n min. Hjertet grunnet jeg med Gesso, og så la jeg på linklut og struktur paste her og der. Jeg har klippet ut de vakre rosene fra Pion Design arket For Mother – Mother`s day rose, og en flott tekst fra samme kolleksjon. De utklipte rosene har fått et tynt strøk med utvannet Gesso, for å gå mer i ett med bakgrunnen. Ellers har jeg pyntet med kjøpte og selvlagede roser, swirler, perlebånd, knapper og organza. Til slutt påførte jeg litt Gesso til alle detaljene.




6 kommentarer:

Anneke sa...

such a beautiful heart and project.
i am a fan of your work.
have a nice week and greetings from ann

Lindas hobbystue sa...

Så flott et hjertekort, din mor er jammen heldig :-)

Mojca sa...

oh totally gorgeous! hugs! Mojca

Renata sa...

Zelo lepo.

Anne-Eddie sa...

Vakkert! Så flott det må være å få et slik hjerte... Klem fra Anne-Eddie :)

Ida sa...

For en vakker gave å gi bort!:)) nydelig pynt, likte godt den store knappen.
Ida