tirsdag 19. februar 2013

Små gaveposer - Pion Design


Jeg har strikket noen kluter i fine farger som jeg skal gi bort i gave, og da måtte de få en fin innpakning. Her har jeg brukt hvite papirposer, klippet dem ned til riktig størrelse, og dekorert med papirer og bilder fra Pion Design. Papirene er fra kolleksjonen For Mother, og bildene finnes på Pions flotte vintageark From Grandma`s Attic – Tinted. Jeg har også brukt en ramme fra Spellbinders og swirler fra Marianne Design og Cherry Lynn. Massevis av flotte dies finner du hos Kreativ Glede.




13 kommentarer:

Marthe sa...

Takk for en super ide'!! Holder på å hekle grytekluter som jeg skal gi bort i gave :-)

Lindas hobbystue sa...

Så kjemefine gaver!! Artig å få både hjemmelaget gave og innpakning :-)

❤ Kaia sa...

Så nydelige Marianne.
Er det 3 rette og en vrang du har strikket her ??
Posene var vannvittig flotte...
DU ER SÅÅÅÅ FLINK!!!!!!

Klem fra Kaia

Kort og Søm sa...

Veldig fine! :O)

Cathrines-creative sa...

Lekkert lekkert. Jeg og lure på om det e patent strikk el vrangbord?

Therese sa...

Åh, så fine de var. For en koselig liten gave. Flink du er! :)

Anne-Eddie sa...

Knallflotte gavepakninger!
Kjempelur ide om du er glad i å strikke! Klem fra Anne-Eddie :)

Pinklady 68 sa...

Kjempefine gaveposer!! Nydelig gjennomført som alltid:-)

Gitte sa...

Sikke en sød ide.

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

RoseSommer sa...

Fine! :)

Heidi sa...

Så nydelig! For en koselig og personlig gave dette ble. Er kjempeglad i strikkete kluter - dine ser gode ut.

Linda sa...

Åååå...du er så utrolig flink♥

Klem,Linda