søndag 7. april 2013

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Og vips, så var det søndag igjen:) 
Denne gangen har vi en skisseutfordring klar hos Sketchy Colors, og i hele april er det Unik Hobby som sponser flotte premier hos oss.

Like sikkert som at hestehoven dukker opp om våren, dukker Pion Design kolleksjonen Fairytale of Spring opp på scrappepulten min. Disse papirene oser av vår, og jeg blir alltid så glad av å lage med dem. Her har jeg kombinert dem med et brunt damaskmønstret papir fra Grandma`s School Book.
Motivet til skissekortet mitt er fra Sarah Kay, og jeg har fargelagt med Copics.

Pionpapirer fra Fairytale of Spring finner du hos Kreativ Glede. De har også et stort utvalg av lekre dies, bl.a Spellbinders rammen jeg har brukt på dette kortet.





9 kommentarer:

Mihaela sa...

Awww, so cute card, love it!!!

honeybeespaperie sa...

Very pretty Card! So romantic and sweet!
Hugs, Manuela

Mojca sa...

waw the papers are so gorgeous and colours just divine. Hugs! Mojca

Ewa S. sa...

Cudowna kartka! Ewa S.

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort!! Herlig småromantisk motiv. Vakker fargelegging! Klem fra Anne-Eddie ;)

Christina C. sa...

Incredibly gorgeous, Marianne!!!!
Your superb coloring knocks my socks off....BRAVO!

Sissel sa...

Nydelig kort og kjempefin skisse.
Klem Sissel

Unknown sa...

Awww! How cute is it! I love image and creation.
Jasmina

Anonym sa...

Gorgeous, Gorgeous, Gorgeous Marianne. Such stunning colours.
Hugs Sheila.x