torsdag 6. juni 2013

GDT - It`s all about the Vintage and Beauty

Jeg har vært så heldig å bli spurt om å være GDT for den flotte utfordringsbloggen It`s all about the Vintage and Beauty. Selvfølgelig sa jeg ja!
Utfordringen denne gangen er temaet Oriental...og selvfølgelig i vintage stil. En skikkelig utfordring, men etter noen dager i tenkeboksen, og noen runder på pc-n på leiting etter passende bilder, endte jeg opp med å kose meg med å lage dette kortet. Så hiv dere med på utfordringen dere også! Premien denne gangen blir sponset av Crafty Sentiments.

Jeg har laget et tagkort med bilde jeg har funnet på nettet, og papirer fra Maja Design. Jeg har sydd med maskin rundt alle panelene, og pyntet med roser, blonde, swirler, leire pynt og perler. Viften har jeg brettet av Maja papirer, og brukt en bordpunch fra Martha Stewart på kanten. Leiredetaljene i hjørnet på bildet, og i midten av viften har jeg laget selv med papirleire og sillicon molds. Etter de var tørre sprayet jeg dem med Glimmermist, og tørket over med tørkepapir for å få frem det hvite.
Sillicon molds og leire finner du hos Kreativ Glede, og der finner du også den flotte swirlen fra Marianne Design. Teksten jeg har brukt er fra North Star Stamps.




10 kommentarer:

Anne Lise sa...

Wow... Nydelig..... Mangen lekre detaljer.

Mojca sa...

waw this is so beautiful, all that lovely details, just perfect! Hugs! Mojca

Miranda Slagboom-de Groot sa...

It's so pretty.
Hugs Miranda

Dena sa...

Marianne! Wow! This is so beautiful! I love the softness of the colors!!!
Hugs, Dena

Riet sa...

What a beautiful cards.

Hugs Riet.xx

Christina C. sa...

WOW....drooling over this delicate and lovely creation!!!!!

Sissel sa...

Lekre detaljer og delikate farger.
Klem Sissel

La vita e bella sa...

utrulig stilig :)

Anonym sa...

Nydelig! Har du mal på disse tagkortene? May-Runa

Unknown sa...

Vilket vackert,ljuvligt ocg så romantiskt kort!! Älskar dom mjuka färgerna och snygga detaljerna! Tack för att du är GDT för oss hos It's All About The Vintage & Beauty Challenge denna månad! Kram