torsdag 29. august 2013

Fyrstikkeske - Pion Design

Pringles esken fra i går kan fylles med telys eller lange lys, og da tenkte jeg det ville være fint å lage en matchende fyrstikkeske. Jeg har forelsket meg fullstendig  i dette vakre motivet, og her har jeg brukt det samme papiret, men i  6*6" størrelse. Esken er satt sammen av fire små fyrstikkesker, og jeg har pyntet med blomster, glitter, perler. Den lekre rammedies fra Joy Crafts og snøsirkelen fra Memory Box har jeg kjøpt hos Kreativ Glede. I hver eske har jeg festet en hyssing, så de blir lette å dra ut.






8 kommentarer:

May Grethe sa...

WOW- nå har jeg sett litt på bloggen din, og må si jeg er imponert over alt det fine du lager.
Dette var intet unntak.
Legger meg til som følger, for her har jeg lyst å følge med :)

Klem fra May Grethe

Anneke sa...

Jest this is very beautiful, it would fit very well on my table. It looks so delicate. Thanks fpr showing Anneke. www.annekescardat.blogspot.com

Nancy sa...

Beautiful! :o)

Alexandra♥ sa...

Beautiful and creative as always!

❤ Kaia sa...

Vannvittig flott Marianne..
Du er i julesiget nå....
Har tømt noen pringles bokser, og håper å få til noe, men vi får se... tiden går så altfor fort.....
Må kjøpe noen av de papirene nå snart. Scrapomania kommer til Sauda i slutten av sept. men jeg vett ikke om jeg klarer å vente såååå lenge...
Ha en fortsatt fin dag... :)

Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Vakre disse papirene, satt sammen slik bare DU kan!
Rammen er så fin, likeså diesen med snøkrystallene!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Anne sa...

Åh, dette var helt nydelig! Jeg elsker motivet, man kan nesten høre snøen falle! Sukk! <3

Olya Smirnova sa...

This fable!!!