onsdag 7. august 2013

Julekort - Bildmålarna

Ja, det blir et julekort i dag også:) 
Motivet jeg har brukt er nok et nydelig Bildmålarna stempel. Stempelet heter Julpaket, og jeg har fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. 
Hjertet og juletreet i leire har jeg laget selv med silliconformer. Formene har jeg også laget selv med sillicon fra Kreativ Glede. Dette er kjempegøy, enkelt, og du kan lage former av nesten hva som helst. Om du vil vite hvordan dette fungerer, så følg med her i bloggen i neste uke, da kommer det en liten tutorial:)



Her får du en nærmere titt på leire hjertet, og under ser du formen jeg har laget, og charmsen jeg har brukt til å lage den.



6 kommentarer:

Mojca sa...

Waw it's gorgeous Marianne. Love all the pretty details. Hugs! MOjca

Anneke sa...

She is so sweet. Lovely. and love the little hart you made. Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Nancy sa...

Oh, so very pretty! :o)

Christina C. sa...

Exquisite!!!!!

Anne sa...

Så lekkert kort! Elsker hjertet og juletreet og det du har laget, så herlig motiv. :)

Klem, Anne.

Mia sa...

Underbart vackert!!
mia