fredag 9. august 2013

Julekort med Pion Designs nye julekolleksjon

Selv om sommersola skinner i dag, går jeg rundt å nynner på julesanger. Det er bare sånt som skjer når 
Pion Design kommer med en ny julekolleksjon. Da kommer julestemningen snikende, uansett årstid:)
Nå ligger disse vakre papirene klar i Pion bloggen, og det er bare å klikke på bildene, så får du en god titt på alle papirene i stor størrelse.

Til mitt aller første kort med kolleksjonen Wintertime in Swedish Lapland valgte jeg arket Deer, og jeg har latt dette nydelige motivet få mesteparten av plassen på kortet mitt. Jeg har bygget opp kortet med bølgepapp som jeg har sprayet med Gesso spray, og pyntet med blonde, juleblomster, kristtorn swirler fra Cherry Lynn, og perler. Alle kantene er svertet med Distress, og så har jeg lagt på litt Gesso for å få frem den gode vinterfølelsen
Til innsiden av kortet har jeg brukt resten av det samme papiret, og tekstene jeg har brukt er fra NSS og Kort & Godt.






6 kommentarer:

Anne Lise sa...

Åååå så fint. Helt nydelig julestemningskort.

Mojca sa...

What a gorgeous card Marianne. So soft and elegant. hugs! MOjca

Sirpa sa...

Wau!!! Fine!

Christina C. sa...

This is absolutely exquisite!!!!!

❤ Kaia sa...

ÅÅÅ de så like fine ut som de fra i fjor......
Må ha, Må ha.........

Nydelig kort...

Klem fra Kaia

Theresa ~ Pion Design sa...

Åh så fantastiskt fint o välarbetat som alltid ♥