lørdag 10. august 2013

Nytt julekort med Pion Design

Jeg koser meg videre med Pion Designs nye julekolleksjon Wintertime i Swedish Lapland.
Til dagens julekort har jeg brukt dette herlige motivet fra 6*6" arket Sleigh ride.Til bakgrunnen har jeg brukt snøkrystaller i bruntoner, og jeg har pyntet med en lekker bord og juleblomster, swirler , blonder og perler.

Til innsiden har jeg brukt et postkort fra arket Cut Out, og rundt skrivefeltet har jeg brukt snøkrystall stempler fra Pion i flere størrelser (disse er ikke i salg).




3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Nydelig kort du har laget :)

Anneke sa...

This color is very pretty. Love the look of it. Thank you Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

berta sa...

For et vakkert kort !
Gleder meg virkelig til å sette fingerne i disse flotte arkene selv.
Også så lekert det snøkrystall stemplet var, det skulle virkelig vært i salg :-)
Klem Gro