lørdag 17. august 2013

Sjokoladeeske - Pion Design

Jeg klarer ikke rive meg løs fra de nye Pion Design papirene, så her kommer litt mer jul:)

Her har jeg laget en konfekt eske til jul, som passer til Freia sjokoladehjerter. De små 6*6" papirene er perfekt til en eske som dette, og det nydelige motivet finnes på arket Images. Jeg har klippet ut dompapper og frimerker, og rundt esken har jeg brukt en av Pions flotte border.




Sjokoladen kommer ikke på plass før litt nærmere jul, men her ser du innsiden av lokket med det vakre papiret Winter bird, hjørner fra Vilda Stamps, og en flott tekst fra North Star Stamps.


4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

WAUW hvor er den bare flot. Virkelig smukt arbejde.

Anneke sa...

This is lovely. Like the way you made the sides of it. Pion paper is realy pretty. Thank you,Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Mojca sa...

Oh it's so beautiful Marianne. hugs! MOjca

Renata sa...

Wauw, beautiful box!