søndag 18. august 2013

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Denne søndagen er vi klar med en skisseutfordring hos Sketchy Colors. Hiv deg med, og du har muligheten til å vinne flott metallpynt fra vår august sponsor Korthobby.

Jeg har laget et julekort med papirer fra Maja Design, og motiv fra Giordano som jeg har kjøpt hos Joanna Sheen. Jeg er i utgangspunktet veldig kresen på nisser, mange skumle typer ute og går, men denne fyren liker jeg! Jeg har fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong, og brukt tekster fra Kort & Godt og NSS. Stempelhjørnene inni kortet er fra Vilda Stamps, og du finner dem hos Kreativ Glede.




10 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Vakkert kort!! Flott fargelegging og vakre papirer!
Enig med deg, nisser kan være så mangt ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Jeanett sa...

Et veldig flott kort du har laget her:) Liker så godt oppbyggingen av kortet, motivet og pynten du har brukt.
Klem fra Jeanett:)

bolletjelucky.blogspot.com sa...

Wow Marianne,what a beautiful christmascard,you made the inside and the outside very pretty,love your coloring on craft,greetings Miranda

Kjersti sa...

Så nydelig Marianne, godt gammeldags julemotiv og lekkert fargelagt!
God søndag!
Klem fra Kjersti:)

Minna sa...

Wonderful♥ Your coloring is always so beautiful:)

Beate sa...

Flott julekort! Minner meg påat det er på tide å begynne å planlegge så smått til jul ;) Lekre farger.

Lindas hobbystue sa...

Kjempeflott kort og andre flotte ekser og kort du har vist i tidligere innlegg også :-)

Selma sa...

I love this card such a cute image.

Aunty Sue sa...

Oh I so love this f i didnt believe in santa after seeing this i would. Stunning colouring and image just love everything about it

Monica sa...

Kjempeflott kort, og enig i at den nissen her var fin!

Men du har ødelagt nisser for meg da ;-)