tirsdag 1. oktober 2013

CMN - Utfordring

Da er det klart for en ny utfordring hos CMN. For alle dere som burde lage litt julekort snart, men ikke riktig kommer i gang, passer utfordringen perfekt.
 Tema er JUL, og i tillegg vil vi se TO stempler på kortet/papirprosjektet. Hiv dere med:)

Jeg har laget et sjokoladekort, med to flotte motiver fra Bildmålarnas helt nye stempelkolleksjon, og papirer fra KaBoks og Maja Design. Tekstene jeg har brukt er fra NSS og Kort & Godt.



Inni kortet har jeg laget en eske med vindu i lokket, og med plass til noen twist biter.



Her er en nærmere titt på søte Mimosa.


Jeg har brukt disse to motivene fra Bildmålarna: Mimosa Christmas sit, og Gran med staket.
Jeg har brukt disse Copics fargene:

Hud: E11 – E00 – E000 – E93
Hår: E44 – E43 – E42 – E41
Gjerde/stamme: E59 – E57 – E55 – E53
Sko: E18 – E17 - E15 – E13
Rød: E19 – E07 – T6
Grå: W7 – W5 – W3 – W1
Grønn: BG96 – YG63 – G40
Snø: B91 – BG70 - Blender


10 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

WAUW jeg tror da virkelig i piger helt overgår jer selv idag med alle jeres super flotte kreationer. Set her er da helt overmåde flot også Marianne. Jeg er vildt betaget af din farvning, det er bare så flot.

Jill sa...

Helt vidunderlig Marianne ♥
Nydelig maskert og fantastisk fargelegging!
Klem fra Jill

Kort og Søm sa...

Denne var veldig fin :)

Med kjæleik til livet sa...

kor fine lell -- finnes det ein mal på denne mon tro ;)

nyt dagene - snart er det jo jul ;)

Anonym sa...

Så flott kort med et nydelig motiv og herlig jule-følelse :)

Mojca sa...

Waw such a gorgeous box! hugs! Mojca

Anne- Elisabeth sa...

Så nydelig eske og nydelig fargelagt.
Klem Anne-Elisabeth



Helga sa...

She is so sweet and you colored it perfect !
Hugs Helga

Sissel sa...

Nydelig sjoko-eske, lekkert fargelagt og kjempesøtt motiv.
Klem Sissel

Anonym sa...

Hei :) utrolig nydelig kort! Kunne du tenke deg å lege ut mal/ tutorial på dette kortet? Har så lyst å lage dette! :))