tirsdag 13. august 2013

Pion Design - Wintertime in Swedish Lapland

I dag blir det  mer jul med Pion Design. Jeg har forelsket meg helt i disse nye julepapirene, og på dette kortet er det de vakre dompappene som får stå i fokus. Motivet er fra arket Winter bird, og noen ekstra fugler har jeg klippet ut fra arket Cut Out. Jeg har brukt store dies fra Go Kreate til fasongen på kortet, og jeg har pyntet med en lekker ramme fra Marianne Design, utstansede blomster, granbar og gjerde,perler og en lekker Pion bord.


4 kommentarer:

Mojca sa...

Sucha pretty shape and colours. Hugs! MOjca

Anne-Eddie sa...

Flott julekort og fine former!
Klem fra Anne-Eddie :)

Anja v K@@rten sa...

Very beautiful!!! I love It :-)
Groetjes, Anja

Izayoiri sa...

Kjempefint kort, men hvor får jeg kjøpt papirene hen? Jeg er sikkert blind, men :) Vil ha noen til jul :D